söndag 18 december 2016

Boganmeldelser på Sandheden





Danske boganmeldelser på: Sandheden

Ann-Christin Oscarsson:
Sandheden er en bog for voksne. Den beretter på en enkel og letfattelig måde, at det som vi kalder overnaturligt i virkeligheden er helt naturligt, selv om vi ikke kan se alt med vore fysiske øjne. Vi behøver att forstå , at alt bliver som vi tænker, det skal blive. Att vise omtanke og kærlighed til os selv og vore omgivelser og tænke positivt giver os et lykkeligt liv.

Wenche Margrethe Molthon:
Sandheden er en vidunderlig bog, som jeg tog til mig umiddelbart. Den gav mig nye kundskaber om det, jeg ikke vidste og gjorde min tro stærkere. Jeg fik ny kraft til at se fremad. Sandheden er for mig at finde informationen, som jeg har savnet og været uvidende om. Jeg har læst bogen flere gange og kan varmt anbefale andre at læse den. Sandheden er en vigtig bog med budskab til menneskene.

Astrid Ingalill Granbacka:
Ja, jeg er helt enig. Sandheden er en fantastisk og lærerig bog på alle måder. Jeg har lånt den ud til en kær ven, men jeg længes efter at læse den igen - og det bliver nok flere gange jag læser den. Bogen har så meget at give og hjælper os mennesker her på Moder Jord. Det er meget at kapere og forstå. Jeg har fået svar på spørgsmål, jeg funderede over. Begynder man at læse bogen, er det svært at lægge den fra sig igen, for den er så utrolig interessant og spændende. Den giver os vigtige og sande budskaber om det som sker i verden just nu - og som kommer at ske fremover. Tak Lizzie og den Guddommelige Verden for en sand og fantastisk bog.

Lillemor Strøm:
Sandheden går lige ind i hjertet. Det er en bog som ikke er bange for at sige, hvordan det står til med verden og hvad vi har at vente os. Den har også hjulpet mig at se på ting som sker med mig - med andre øjne. Jeg forstår og kan bedre acceptere det som sker uden at bli urolig, fordi jeg ved, at der er en mening med alt. LÆS bogen- den kommer at følge dig for resten af livet - og det er SANDHEDEN.

Anna-Lena Svensson:
Jag har læst mange åndelige bøger, men desværre har de mest beskrevet den pågældendes oplevelser og følelser. Med bogen Sandheden fik jeg endelig svar på forskellige ting som jeg funderede over: Findes reinkarnation? Kommer sjælene til forskellige steder når man dør? Jeg har fået svar på det vigtige i livet og mere dertil. Bogen giver håb om fremtiden og lader os slippe meget af den uro, man føler. Når jeg er deprimeret kan jeg læse nogle sider i bogen, så bliver jeg positiv og glad igen.

Dennis Kihlberg:
Denne bog har hjulpet mig at indse forskellige ting om vor verden, den har givet mig fremtidstro på en bedre verden, hvor mennesket har fundet sit naturlige hjem og lever i harmoni med planeten og naturen, med hverandre og dyrene i stedet for at ødelægge den totalt, som vi gør nu. Bogen har gjort det lettere for mig at se ondskaben uden at blive deprimeret. Bogen må nå disse mennesker, som kan se og kende sandheden, når de hører eller læser den. De andre kan sige, hvad de vil. Jeg håber virkelig, at denne bog spredes, men jeg tror at sandheden kan være for meget information for visse mennesker: teleportation - to sole, det lyder helt galt for nogle mennesker. Selv om man ikke tror, bør man alligevel læse bogen og huske informationen, så om noget sker som står skrevet i bogen, ser man at bogen er sand og kan følge tråden, som låser op flere og flere sandheder. Jeg tror bogen er sandheden - eller jeg ved, da jeg har bevist det for mig selv, da den ene sandhed har ledt til den anden.

Kina Nordgren:
Bogen Sandheden fangede mig med der samme. Helt pludselig får jeg så mange svar på funderinger, jeg har haft så længe. Den gør, at jeg på en helt ny måde forstår meget mere af, hvad som sker i verden nu. Ingen bog, jeg tidligere har læst, har givet mig sandheden som denne bog har gjort. Alle burde læse den, da man virkelig føler den er ægte.

Paula Teileri:
Sandheden af Sanat Kumara beretter for os om livet og hvorfor vi findes her just nu. Den beretter om Universums fremtid og om hvordan alle mennesker skaber sin egen verden og sin egen fremtid. Vi får at vide, hvordan vi kan højne vor energifrekvens og være med, når jorden bliver en åndelig planet.Gennem denne bog får mennesker undervisning om hvad som kommer at ske og hvordan det påvirker os - alle mennesker bestemmer gennem sine handlinger og sin frie vilje, hvor de havner i næste liv. Det er trygt at få denne kundskab. Jeg er så taknemmelig for denne bog og studerer indholdet hver dag.


https://www.bod.se/bokshop/sandheden-lizzie-oxov-nielsen-9789176994979

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar