tisdag 20 december 2016

Recensioner om Totuus Sanat Kumaralta



Recensioner om Totuus Sanat Kumaralta:


Wenche Margarethe Molthon: "Totuus on ihana kirja jonka samaistin itseeni suoralta kädeltä."Totuus "antoi minulle tietoisuuden asioista joista en ollut aikaisemmin tietoinen ja lujitti uskoani.Kirja joka antoi minulle uutta voimaa nähdä eteenpäin ."Totuus"on minulle tiedonlähde jota olen kaivannut ja josta ole ollut tietämätön.Olen lukenut kirjan useamman kerran ja voin suositella sitä lämpimästi toisillekin ."Totuus"on kirja jossa on tärkeä sanoma ihmisille!

Astrid-Ingagill Granbacka:
Kyllä,olen samaa mieltä,"Totuus"on fantastinen ja opettavainen kirja joka tavalla.Se on juuri lainassa rakkaalla ystävällä mutta odotan innolla takaisin että saan lukea sen taas uudestaan ja varmaan useammin kuin kaksi kertaa."Totuudella"on todella paljon annettavaaja auttaa meitä ihmisiä täällä "äiti maassa". Paljon pohdittavaa,vastauksia joita olen kauan halunnut ja nyt saanut .Kun alkaa lukemaan kirjaa on todella vaikea keskeyttää koska se on niin kiinnostava ja jännittävä.Kirja antaa meille tosia ja tärkeitä sanomia tapahtumista joita tapahtuu juuri nyt maapallolla ja tulee tapahtumaan jatkossakin ....Kiitos Lizzie ja DGV todellisesta ja fantastisesta kirjasta!


Lillemor Ström:
"Totuus" menee suoraan sydämeen .Se on kirja joka uskaltaa sanoa kuinka maailmassa menee ja mitä on odotettavissa.Sitä paitsi se on auttanut minua näkemään asioita toisella tavalla mitä minulle tapahtuu...ymmärrän ja pystyn käsitteleen tapahtumat rauhallisemmin kun tiedän että kaikella on tarkoituksensa. LUE kirja...se tulee seuraamaan sinua loppuelämäsi ajan ..ja se on totuus!


Anna-Lena Svensson:
Olen lukenut monta hengellistä kirjaa mutta valitettavasti ne ovat useimmiten kuvailleet yksittäisiä tapahtumia ja tunne-elämyksiä ,mutta "Totuus" kirjasta sain lopultakin vastaukset moniin eri pohdintoihini ,,kuin esim..mihin sielu/henki menee kun kuolee ? Onko sielunvaellusta? .Olen saanut vastaukset tärkeimpiin asioihin elämässä ja enemmänkin .Kirja antaa toivoa tulevaisuudelle ja vapauttaa huolesta mitä on sisällään kantanut.Kun tunnen itseni alakuloiseksi, luen muutamia sivuja ja se auttaa näkemään taas asiat positiivisemmasti


Paula Teileri
: Totuus , Sanat Kumaralta, kettoo eämästämme ja miksi me asumme täällä maan päällä juuri nyt. Kirja kertoo maailmankaikkeuden tulevaisuudesta, ja kuinka jokainen ihminen itse muodostaa oman elämänsä ja tulevaisuutensa. Saamme tietää sen, miten voimme kotottaa energiatasoamme voidaksemme olla mukana kun maapallosta tulee hengellinen planeetta. Tämä kirja kertoo, mitä maapallolla tulee tapahtumaan, ja kuinka se koskettaa meitä jokaista. Jokainen ihminen itse, oman vapaan tahtonsa avulla, määrää sen mihin hän tulevassa elämässään joutuu! Tuntuu turvalliselta saada tietää tämä. Pidän paljon tästä kirjasta, joka antaa minulle voimaa jaksaa joka päivä eteenpäin.


Kina Nordgren:
Kirja, TOTUUS, vaikutti suuresti minuun. Yhtäkkiä sain vastauksen moniin mietteisiini, jotka ovat vaivanneet minua pikän aikaa. Kirja sai aikaan sen, että nyt ymmärrän paljon enemmän sitä mitä maailmastamme nyt tapahtuu. Mikään, aiemmin lukemani kirja,0 ei ole antanut minulle TOTUUTTA samalla tavalla. Kaikkien tulisi lukea tämä kirja, koska siitä todella saa tunteen, että se on OIKEAA viestiä ihmisille.


Dennis Kihlberg:
Tämä kirja on auttanut minua ymmärtämään yhtä ja toista maailmastamme. Se on antanut minulle uskon paremmasta maailmasta, jossa ihminen on löytänyt oikean kotinsa, ja elää tasapainossa maapallon ja luonnon kanssa, yhdessä toisten ihmisten ja eläinten kanssa tuhoamatta kaiken, kuten teemme tänäpäivänä. Kirja on auttanut minua ymmärtämään yhtä ja toista maailmastamme ja antanut minulle paremman kuvan pahuudesta tekemättä minusta maseentunutta. Kirjan tulee löytää tiensä ihmisille jotka tuntevat ja näkevät totuuden, kun he lukevat kirjan, toiset voivat sanoa mitä he haluavat. Toivon koko sydämestäni, että tämän kirjan sanoma leviää ihmisten keskuudessa, mutta valitettavasti voi totuus olla liikaa monelle ihmiselle ymmärtää. Info rmaatio, että ihmiset voivat kommunikoida ajatusten voimalla ja, että meillä tulee olemaan kaksi aurinkoa . .... tämä kuulostaa monen mielestä ihan uskomattomalta. Mutta vaikka ihmisten on vaikeaa uskoa, tulisi kaikkien lukea tämä kirja, koska , jos jotain tapahtuu maan päällä, jotain mikä om kirjassa kirjoitettu, voi ihmiset nähdä että kirja on totta , ja avaa heidät ymmärtämään että yksi totuus johtaa seuraavan ja niin edelleen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar